Tam ihtiyacın olduğu zaman kimsenin yanında olmaması<<<<
Böyle Buyurdu Zerdüşt
··1 alıntı·
2.470 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hep böyle olduğu için artık hiç umursamıyorum
Kendi dizine sarilarak sessiz sessiz ağlamak <<<<
Hiç bir zmn yoklar ki