Boran
@herkesemermiboranyermi
Takip Et
Tam ihtiyacın olduğu zaman kimsenin yanında olmaması<<<<
Böyle Buyurdu Zerdüşt
97 beğeni
·
8 paylaşım
·
1 alıntı
·
2.470 Gösterim
16 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
moon.
Hep böyle olduğu için artık hiç umursamıyorum
2
Yaren
Kendi dizine sarilarak sessiz sessiz ağlamak <<<<
1
Yazık kafana
Harbi aq
2
1 yanıtı göster
•H
Hiç bir zmn yoklar ki
2
Ayşe Erslnxxx
Aynen
1
Gizle
İleri