Selam arkadaşlar…
Yine bir Jack London kitabı ile karşınızdayım. Bu aralar klasiklere sarmış durumdayım. Bakalım ne kadar devam edecek…
Jack London’ın bu eserinde soğuğu iliklerinize kadar hissedeceğiniz birbirinden bağımsız üç farklı hikaye bulunmakta.
Jack London harika betimlemeleriyle kuzey topraklarının dondurucu soğuğunu okuyucuya hissettiriyor. Resmen olayları kahramanlarla birlikte yaşadım ve benim başıma böyle birşey gelse ne yapardım diye kendimi sorguladım.
Kısacası tadı damağımda kalan bir kitap oldu.
Peki sizlerde Jack London okumayı severmisiniz?
Yorumlara yazmayı unutmayın….