Jack London’un 1912 ‘de yayınlanan romanı okurken resmen ürperdim. Çünkü kitabı okurken yaşamış olduğumuz dönemi hatırlıyorsunuz. Jack London bu kitabı hiç bir salgın hastalığa şahit olmadan yazıyor. Kitapta bahsettiği kızıl veba hastalığının 2013 yılında yaşandığından bahsediliyor. Bu kitabı okurken Jack London ‘ın üngörüsüne hayran oldum.
Akıcı dili ve kısalığıyla okunması kolay bu eseri kesinlikle okumanızı tavsiye ederim…