·164 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2017 13:10 Raif Bey Almanya ya sabun tarifini öğrenmek için gider.Ama Raif Bey orada daha çok sabun değilde gezmeyi tercih eder.Ve Raif Bey Birgün resim sergisine gider.Orada bir tabloya hep bakar.O tablonun ressamı Maria Hanım yanına gelip çok mı beğendiniz bunu diye sorar.O ise evet çok beğendim.Nedenini sorar Maria Hanım.Raif Beyde anneme çok benzettim der.Ve öyle tanışırlar.Sonra Raif Bey le Maria Hanım birlikte olurlar.Sonra Maria Hanım Hastalanır.Raif Bey ona bakar.Ama Raif Beye gelen telgraf ile babasının vefat ettiğini öğrenir.Ve Türkiye ye gelir.Maria Hanım dan 10 sene bir haber gelmez.Ve öldüğünü öğrenir Raif Bey.Sonra İse Maria Hanım dan tek kalan eser ise çocuklarıdır.Kitap bu kadar okumanızı tavsiye ederim güzel aşk ve hüzün kitabı.