Puan vermedi·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2022 15:57 #KederÜzerine
Herkesee merhabaa
Kedersiz günler dileyerek kitabımıza geçelim.Babasının ölümü üzerine yaşamış olduğu süreci ve duygularını anlatmış yazarımız.Bu ölüm bir de pandemi dönemine gelmiş.Bu süreci günlük yazar gibi anlatmış.Bu ölüm derin bir üzüntüye sebep olmuş.Sonrasında hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam etmekte zorlanmış.Açıkcası hiç bir cümlede ben o üzüntüyü hissedemedim.Yani anlatım şekli beni sarsmadı.Birini kaybetmek elbette ki zor fakat o psikolojiyi anlayamadım,hissedemedim.Çok duygusuz birisi olduğumu düşünmüyorum ama dediğim gibi kitap olarak okuduğum için belki de bana geçen bir duygu olmadı.Sonuç olarak hayat devam ediyor.Yaşam gibi ölüm de olağan.
Yazarla tanışma kitabımdı bakalım belki başka kitabını da okurum daha sonra.