·50 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2022 00:00 Zweıg'dan okuduğum üçüncü kitap. Ve önceden okuduğum iki kitap gibi düşündürücü, yalın bir dile sahip, okuyucuya vatani görev mecburiyet mi? Yoksa bir borç mu? diye düşündürüyor.
Kitabın başkarakteri Ferdinand ve karısı savaştan dolayı İsviçre'ye kaçıyor. Hikaye de Ferdinand 'a gelen mecburiyet mektubu ile başlıyor. Askere çağrılıyor. Fakat karısı savaşın özgürlüğünü kısatlayacağını söyleyerek Ferdinand' ın gitmesini istemiyor. Ve onu bir seçim yapmak zorunda bırakıyor. Ya ben? Ya mecburiyet?
Bir oturuşta okunacak, akıcı, herkese tavsiye edebileceğim güzel bir kitap.