·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2022 02:50 Aşk ve gurur’u şu saatte bitirmiş bulunmaktayım. Saat gece 02:40. Kitabın akışına kendimi öyle bir kaptırmışım ki henüz yarısındayken bir oturuşta kitabı bitirmişim. Henüz başlarında sayılırken kısa bir inceleme yayımlamıştım ve “beklentimi karşılamadı” “kötü değil iyi de değil” demiştim. Halbuki ne kadar yanılmışım. Beklentimi karşılamadığı konusunda hâlâ aynı fikirdeyim daha çarpıcı bir hikaye beklerdim ama kesinlikle bu hali de mükemmeldi. Açıkçası okurken biraz ters köşe oldum. Beklediğim çarpıcı aşk hikayesi asla tahmin etmediğim iki karakter arasında yaşandı ve böylesi kitaba daha çok canlılık katmış. Araya serpiştirilen çerezlik olaylar da kitabı tamamlamış. Kesinlikle çok beğendiğim bir kitap oldu. Yazım tarzı hikayenin anlatılışı ve karakterlerin kişilikleri inkar edilemez bir güzellikte. Filmi de varmış ve filmini kitabı bitirmeden izlemek istemedim. Açıkçası filmini de çok merak ediyorum olaylar ve karakterler nasıl anlatılmış görmek istiyorum. En kısa zamanda filmini de izleyeceğim. Eğer bu kitabı okumadıysanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim kendinize iyi bakın hoşçakalın