Ahmet Ümit..İstanbul'a belli ki gerçekten aşık. Sanki İstanbul'un tarihini okuyormuş gibi hissetmemi sağladı bu kitap. Zaten kitap sonunda verilen yararlanılan kaynaklar kısmına bakıldığında Ahmet Ümit'i tebrik etmeyecek kimse yoktur herhalde:) 7 gizemli cinayetin sorumlulari ortaya çıktığında şaşıracaksınız. Tek eleştireceğim yön ise sonlara doğru artık diyalogların beni biraz sıktığıydı, arka planda dönen düşüncelerin uzun uzuun yazılması bir yerde beni bıktırdı. Ama bu kitaba değer diyelim