Nurr

@Enry
Puan vermedi·198 syf.··
2022 33. kitabı
Kardeşimin önerisi ve ısrarı hatta dayatması üzerine okuduğum kitap... Erkek kardeşim ile ne zaman deniz kenarında oturmaya gitsek muhakkak yanına alır herhangi bir bölümü okurdu bana. Onun sesinden dinlemek çok güzeldi severek dinlediğim hikayelerdi. Kitap sohbet havasında yazılmış belli başlı bazı kelimeler etrafında toplanan yaşanmışlıklardan oluşuyor. Anlatım çok güzel. Her bölüm sonunda yazılan eleştirisel veya dilek, unut içeren cümleler can alıcı noktalardı. Hikayelerin siyasi ayağının olması fakat tüm bunların haklılıkla yazılmış olması ayrı bir bakış açısı kazandırıyor. Kitabın okuyucularına tavsiyemdir ki kitabı, sevdiğiniz birinin size okumasını isteyin çok daha anlamlı olduğunu göreceksiniz mutlaka...
Peri GazozuErcan Kesal · İletişim Yayınevi · 20196bin okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.