·269 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2022 00:00 Öncelikle kitabı okuduğum diğer travması olan erkek karakter kitaplarına kıyasla çok daha fazla sevdim ve katlanabilir buldum. Hatta değinmek istediğim nokta kitap ismine, cismine, kapağına göre gayet şaşırtıcı sayılabilecek bir kitap. Beklentiyi normal seviyede tutup okunduğunda 7 civarı kadar puan verilebilecek bir kitap kesinlikle amma ve lakin neden 1980'ler de Türkiye'den Almanya'ya göç edip sonra bir kaç yıl sonra Türkiye'ye alamancı olarak gelmiş insanların Türkçe'si gibi SEN BANA YASAK diye çevirilmiş Allah aşkına.