"Aşk her zaman güzel değildir."
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2022 24. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2022 01:31
10/10... Eksikleri yok muydu bence kesinlikle vardı, mesela sonunu daha uzun tutsun isterdim. O aileyi daha çok okumak için can atıyorum ama yine de çok sevdim ve gönlümden 10 koptu. Colleen Hoover'ın kalemiyle Her Kalp Kırılır'da tanıştım ve çok sevdim. Romantik-dram yazıyor ve çok da gerçekçi duygularla yazdığını düşünüyorum olayları. Bir şeyleri toz pembe yansıtmıyor. Dili akıcı, betimlere boğmayarak gayet de sade cümlelerle anlatılmak isteneni anlatabiliyor ve karakterlerin duygularını iyi veriyor. Kitapta Tate'e bazı yerlerde o kadar üzüldüm ki sanki ona yapılan şeyler bana yapılmış gibi kırıldım. Gözlerim doldu, boğazım düğümlendi. Herkesin aksine ben Tate'i çok sevdim; çünkü bence aklı başında ve yormayan, bir şeyleri (hata da olsa) yaparken bile yaptığının farkında olarak yapan ve sorumluluğunu da alan bir karakterdi. Bazıları tarafından gurursuz bulunmuş ama ben öyle sığ bakmıyorum olaya. Evet tavizler verdi ama birinin zorlamasıyla değil kendi isteyerek yaptı bunu. Çünkü Miles'a hayır dememek onun duygularının ve arzularının seçimiydi. Ben bunu yapıyorum bir gün canım yanacak ama yine de yapmak istiyorum ve bu benim seçimim olacak kafasındaydı. Kısaca kendi duygularının ve arzularının peşinden giden bir karakterdi bana göre. Miles'a kendini kullandırttı kafasıyla bakılmamalı olaya. Ayrıca en başından yapılan bir anlaşmayı bozan da kendisiydi zaten, bazı insanlar bile bile lades demeyeli sever sonuçlarını da göze alır. Miles benim yaralı kuşum... Tate'e birkaç davranışında kızdım ama bunu isteyerek yapmadığının da bilincindeydim. Ama özellikle Rachel olayının çok yanlış anlaşıldığını düşünüyorum ben okurlar tarafından. Rachel'a bir duygu beslediği için değil travmaları yüzünden vicdanen rahatsızlık duyduğu ve aslında o sırada kendi içinde onunla bir yüzleşme içinde olduğu için onun adını söyledi bana göre. Miles'ın yaşadıkları gerçekten zordu, üstüne yüklenmiş vicdan azabını ve acısını 6 yıl boyunca çekmesi çok acımasızca. Ve Rachel hayatını yaşarken Miles'ın bunları yaşaması çok daha üzücü. Bana yaptığı çok bencilce geldi. Her ikisi de acı çekmişken acısını tek taraflıymış gibi yaşamasına, sonrasında hayatı normale döndüğünde bile Miles'a yüzleşmemesi hele çok sinir oldum. Miles tam karakterine uygun bir davranış sergiledi ve çok yumuşak karşıladı, ben öyle karşılar mıydım emin değilim. Hem geçmiş hem de gelecek okumak güzeldi. Ama geçmiş kısımlarında ne olacak diye gerildiğimi itiraf etmeliyim. Sonlara doğru Tate ve Miles yüzleşmesi ve Miles'ın Tate hakkındaki duygularını daha net okumak güzeldi. Kap karakterine tek kelimeyle bayıldım. Ve ve ve Sam keşke seni daha çok okusaydık, tadı damağımda kaldı resmen. Colleen Hoover hep tadı damakta bırakıyorsun be, bu çok acımasızca. Yüzeysel bakmayan ve karakterleri iyi anlayabilen bir insanın seveceğini düşündüğüm bir kitap kısaca... Bolca cinsel içerik de barındırdığını belirteyim. ^^
Aşk
Çirkin AşkColleen Hoover · Epsilon Yayınları​ · 20233,354 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.