·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2017 15:21 Kitap aslında bildiklerimi anlatmakta ,dış düşmanların ,içerideki işbirlikçileri çeşitli belgeler anlatıyor.Bazı yerlerde aynı şeylri tekrar tekrar okuduğum hissine kapıldım,genel itibariyle kitap güzel.