ÇOOOOK GÜZELDİ
10/10
·528 syf.··
2022 24. kitabı
(SPOİLER) Kitap öyle bir başladı ki... İçinize kötü bir hissin doğmaması imkansız resmen. Çünkü herkes bilir ki mutlulukların arkasında hep bir acı sırasını bekler. Zorluklar her zaman her yerde vardır. Öyle de oldu... O kadar ağladım ki. Aslında dehşet verici bir şey olduğu söylenemez ama bir karaktere bağlanınca onun hissettiği duyguları birebir yaşıyor gibiyim. Kazi’nin tuzağa düşürüldüklerinde verdiği hızlı karar ve sonrasında Jase’in öldüğünü düşünerek yıkılışı... Buna rağmen Jase olsa ailesini korumaya çalışırdı diye Kazi de onun ailesini korumaya çalışması... Bu sayede hala nefes alması... Öldüğünü duymasına rağmen hala umudu olması... Göğsüme kurşun gibi oturdu. Diğer tarafta Jase’in beş okla ağır yaralanması... O oklar sanki benim vücuduma saplandı. Buna rağmen iyileşmeyi düşünmek yerine ailesini kalesini ve en önemlisi Kaziyi kurtarmayı planlaması... Böyle kalbim titreyerek okudum bölümleri. Ne zaman buluşacaklar, birbirlerinin yaşadığını öğrenecekler diye merak ettim. Ve bu dönemin bence kurtarıcı kesinlikle Paxton oldu. Onun aileye aslında sadık olması tüm imkansızlıkları başarmalarını sağladı. Onu gerçekten sevdim. Ve kitap çok güzeldi. Gerçek anlamda durdurak bilmeden ilerledi. Olaysız geçen tek bir bölüm bile yoktu ama beni en çok etkileyen Gunner’ın Jase’i öldürdüğünü sanarak düşmana Kaziyi teslim etmesiydi. O an böyle şaşırıp kalmıştım. Yani nasıl yapabilir hiç mi şüphe etmedi diye düşündüm. Yine de nefret edemedim. Büyük bir hataydı acımasızlıktı ama kardeşine ihanet ettiğini görmüştü, onu öldürdüğünü duymuştu. Kim olsa öfkeden gözü dönerdi. O an ağlamaktan helak oldum resmen. Ve bence kitap mükemmel şekilde bitti. Açıkta kalan tek bir düşünce bile olmadı. Bunun için çok memnunum ve okuduğuma aşırı seviniyorum. Herkese tavsiye ederim.
Fantastik
Hırsızların YeminiMary E. Pearson · Martı Yayınları · 20221,289 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.