Puan vermedi·496 syf.··
2022 16. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Ağustos 2022 00:00
Made serisi çıktığı andan itibaren herkes tarafından çok fazla ilgi gördü. Benimde uzun zamandır kitaplığımda duruyor ama anca okuma fırsatım oldu ve keşke daha önce okusaydım dedim. Acayip alev ateş bir kitap. Aslında kitabın yarısından fazlasında herhangi bir cinsellik yok ama Elena ve Nicolas'ın konuşmaları, bakışları, ufacık temasları bile insanı terletiyor :)). Hani bazen ortada hiçbir şey yoktur ama karşımızdaki insanın en ufak mimiğinden ya da ses tonundan o konuşmanın çok masum bir konuşma olmadığını anlarız ya işte tamda böyle anlardı kitapta geçen anlar. Yazar o hissi inanılmaz güzel yansıtmış. Yarısından sonra ise kitap direk +18 e geçiş yapıyor. Çok detaylı bir cinsel içerik var diyebilirim. O yüzden yetişkinlerin okuması daha makul olur. Elena'dan çok hoşlandım. Normal, sıradan bir kız aslında ama çok makul seviyede bir cüretkarlığı var. Kız bana tam kadın hissiyatı verdi. Hem saf bit prenses gibi hem de sapkın arzuları var. İnanılmaz beğendiğim bir karakter oldu. Sadece fiziğinin çok mükemmel yansıtılmasından hoşlanmadım. Artık şu aşırı çekici kadınları  90 60 90 olarak anlatmasın yazarlar istiyorum. Tamam her güzel vücut çekicidir ama her çekici kadın güzel bir vücuda sahip olmak zorunda da değildir. Çekicilik birazda aura ile ilgili bir şeydir. Sabit kalıplardan sıkıldım. Aynı şey erkek bedeni içinde geçerli. İlla kaslı adonisli oluyor nedense esas erkeğimiz. Ama ne hikmetse hiç spor yaptıklarını da okumuyoruz :) Nicolas ise aşırı toksik görünüyor. Kız dışarı çıkmasın diye kızı at kuyruğundan yakalayıp tutuyor mesela kolundan tutmak yerine. Şimdi normalde tam bir ayı demem lazım ama nedense onda da bir denge varmış gibi hissettim. Bu tarz davranışlarının hepsi cinsel anlamda yükseldiği anlarda oluyor. Normal zamanlarda kadınlara şiddet uygulanmasına izin vermeyen de bir yapısı var. Adam tam olarak 365 gün filminde ki adam gibi ama daha iyi kurgulanmışı bence. Onu izleyip iğrenç demiştim çünkü. Ama Nicolas hoşuma gitti. Kitabı sevdim ama serinin ikinci kitabında aynı evrende ki başka insanların olduğunu anlayınca bir tik üzüldüm. Nicolas'ı okumayı sevmiştim. Yorumum tam bir toksik erkek seven ergen kız yorumu gibi oldu farkındayım ama aslında toksik erkeklerden nefret ederim. Sadece Nicolas daha farklı hissettirdi bana bilemiyorum. Genel olarak kitabı çok sevdim ve kısa bir sürede bitirdim. Tavsiye ederim.
En Tatlı KaçışDanielle Lori · Martı Yayınları · 20223,583 okunma
·
193 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.