·264 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2022 17:43 Çok kez karşıma çıkmasıyla okuma listeme girmiş bir kitap. Yalnızlığı iliklerine kadar işleyen bir karakterle ne kadar başarılıysa, yazarın anlatmak istediği tema için hikayenin hallaç pamuğu edildiği, gereksiz betimleme ve gereksiz birşeyler anlatma çabasıyla yer yer sıkıcı bir o kadar başarısız olmuştur. Okurken sonunda güzel bir bağlam ile kendini affettirir beklentisiyle okudum ama hayal kırıklığıyla kaldım maalesef. Yazarın hayal gücü, işlediği metafor gerçekten çok iyi fakat keşke başka bir yazarın kaleminden çıkmış olsaydı.
Bu değerlendirme “bana göre” olup kitaptan temelde ne beklediğinize bağlı olarak değişir.