·358 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2017 09:51 Yazarla tanıştığım kitap. Anlatımını çok beğendim. Yer betimlemeleri, tasvirler okuyanı sıkmayan tarzda ve uzunluktaydı. Başlarken kitabın fazla siyasal ve tek yönlü anlatımı olma endişesini okurken yaşamadım.Kitabı okuyunca savaşın anlamsızlığını bir kez daha idrak ettim. Okunmasını tavsiye ederim...