Bu kitabı ilk gördüğümde açıkçası adından etkilenmiştim merak etmiştim sonra benim oldu hediye edilmişti bana okudum bitirdikten sonra 12 yaşında öksüz küçük bir kız çocuğu gördü istiyordu onun olsun ama çekiniyordu dile getirmekten hissetiğim o an ki burukluk hediyeyi hediye etmek ki böyle küçücük bir kızı mutlu etmek gibisi yoktu asla unutamam bu kitabu ve bıraktığı hissettirdiği acıyı..Güzel bir kitap fakat beklediğim gibi olmadı açıkçası ıyi okumalarrr..:)