Öyküleri çok beğendim. Özellikle Bu Büyük Adam Kimdir, Hiç, Kediler, Pandomima. Gözlem yeteneği, ayrıntıları tespit etme gücü, mekân tasvirleri oldukça başarılı.
Öykülere okuyucuyu çekiyor yazar. Öykülerde yaşıyorsunuz. Sonlar ise hep çarpıcı bitiyor. Şaşırtıyor yazar.
Konular çok güzel, anlatım akıcı...