Sevgi, tutku, kin, nefret… Bütün duygular bir arada ve ince ince işlenmiş. Karakterler çok sağlam ve güçlü. 19.yy İngiltere’si başarılı bir şekilde ele alınmış. Başlarda çok sıksa da devamı sürükleyiciydi. Aşk romanı evet ama bu aşk devamında doymak bilmeyen bir intikam hırsına dönüşüyor. Hatta bana kalırsa aşka dair görebileceğimiz güzel bir şey pek yok; tamamen kin, nefret ve intikam.