·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2022 23:00 Kitabı çok büyük bir beklentiyle almıştım ancak yarısına kadar pek de sarmadığını söylemem yanlış olmaz sanırım.Fakat yarısından itibaren,özellikle mektuplaşmaların başladığı bölümden itibaren oldukça ivmelendi ve okuyuşum da hız kazandı.Hüseyin Rahmi Gürpınar'da en sevdiğim kelimeleri kullanma becerisi ve komediyle karışık ironik üslubu bu kitapta da çokça buldum.Kadın-erkek ilişkilerine dair muazzam tespitler,kadının toplum hayatındaki yerine dair harika betimlemeler,çözümlemeler mevcuttu.Kendisinin dönemin çok ötesinde,inanılmaz açık fikirli bir adam olduğunu bilsem de bu kitaptaki ileri görüşlülüğü de harikaydı.1900lerin başından bu yana toplumsal düzenimizde bazı şeyleri hala aşamadığımızı farketmekse kendi adıma üzücü oldu.Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.