Veronika Ölmek İstiyor Neden oysa ki hayat şartları birçok genç kıza kıyasla gayet iyi değil mi?
Onu seven bir ailesi, işi , sevgilisi ,gece hayatı olan henüz hayatının baharında gencecik bir kız.
Peki eksik olan ne? Monotonluk mu?Ya da kim ne der kaygısıyla içinden geldiği gibi yaşayamamak mı?
Hep başkalarını memnun etmek için kendi isteklerimizden vazgeçmek mi?
Kim bilir daha sayamadığım birçok sebeplerin dışa vurumudur aslında..
Durup şöyle bir düşünelim değerli arkadaşlar
Hayatınız boyunca hangimiz
Artık dayanamayacağım demedi, hangimiz ölsemde kurtulsam demedi, intiharın eşiğinden kim bilir kaç kere yine bizi bu duruma düşürenleri düşünerek vazgeçmişizdir .(NE ACI)
Eserde hayatın her şeye rağmen yaşanması gerektiğine değinilmeye çalışılmış ki(bence tartışılır)
Fazla uzatmadan, kitap gayet akıcıydı okurken sıkılmadım. Güzel mesajlar içeriyordu. okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim..