Berfin

Berfin
@Neithannn
Kaç yaşında ölürsem öleyim, sana kırgın ayrılacağım bu dünyadan. anitsayac.com Evliyim
@Neithannn·
·
sabitlendi
Bir gün elinde kahven ve yüzündeki sessiz gülümsemeyle, kimsenin yarım, eksik sevgisine kendini muhtaç etmediğin için, doğana uymayana uymadığın için, seni sen yapan taraflarını kabul edemeyenleri hayatından uğurladığın için, kendine teşekkür edeceksin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birilerine boşluk hissi yaratan hiçbir özel günü sevmiyorum.
Kurtuluşu bir başkasında görmek yıkılmanın en güvenli yoludur.