Tarih çalışıyorum Çanakkale sözünü duyunca 9 yaşındayken, Çanakkale Zaferi kutlamalarında okumak için kendim yazdığım bu şiir aklıma geldi , aradan 23 yıl geçmiş hâlâ aklımda, sizinle paylaşmak istedim..🥹🥹
Çanakkale'de geldi üzerimize düşman
Aldırmadık yürüdük üstlerine
Genç ihtiyar savaştık
Yılmadık, yenilmedik
Çanakkale'de kaç asker şehit düştüyse
Yüreğimiz de o kadar şehit düştü
Düşman yurda alınmaz , Çanakkale geçilmez!