Berfin

Berfin
@Neithannn
Kaç yaşında ölürsem öleyim, sana kırgın ayrılacağım bu dünyadan. anitsayac.com Evliyim
Birilerine boşluk hissi yaratan hiçbir özel günü sevmiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kurtuluşu bir başkasında görmek yıkılmanın en güvenli yoludur.
Çanakkale
Tarih çalışıyorum Çanakkale sözünü duyunca 9 yaşındayken, Çanakkale Zaferi kutlamalarında okumak için kendim yazdığım bu şiir aklıma geldi , aradan 23 yıl geçmiş hâlâ aklımda, sizinle paylaşmak istedim..🥹🥹 Çanakkale'de geldi üzerimize düşman Aldırmadık yürüdük üstlerine Genç ihtiyar savaştık Yılmadık, yenilmedik Çanakkale'de kaç asker şehit düştüyse Yüreğimiz de o kadar şehit düştü Düşman yurda alınmaz , Çanakkale geçilmez!