Merhaba;
Üslup gözetmek çok güzel ve harika bir şey ama güzel üslup keşfetmek ve gözetmek, gözeten için çok sancılı olabiliyor... Başarınca da buna değiyor ama... Adeta kabuk kırıyorsunuz, kıran da kendiniz olduğunuz için acılara sancılara aldırmıyorsunuz.
.