“Böyle söylersem kalbi kırılır diye karşı tarafı düşünen insanların merhameti sarsın dünyayı…”
··1 alıntı·
3.319 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba; Üslup gözetmek çok güzel ve harika bir şey ama güzel üslup keşfetmek ve gözetmek, gözeten için çok sancılı olabiliyor... Başarınca da buna değiyor ama... Adeta kabuk kırıyorsunuz, kıran da kendiniz olduğunuz için acılara sancılara aldırmıyorsunuz. .
O merhamette olanın hakkını sürekli yiyen dünya...
Müنkesir
Gönderi Sahibi
♡´・ᴗ・`♡