#pirayeseyir
Kitaba başladığımda bir gerilim yaşadım diyebilirim. Mina'yla resmen kavga ettim içimde. Kişisel gelişim kitaplarını sevmediğimi hep söylerim ama bu kitapta çok güzel bir dönüşüm vardı. Bazen merakla okudum bazen çok sıkıldım. Ama uzun zamandır elimde hiç bir kitap bu kadar sürünmedi. Kitap yarısında o büyüsüyle bitseydi kayda degerdi ama çok uzatılmış gereksiz bir sürü ayrıntı. Ben ilk dönüşüm zamanı çok etkilendim ama sonrası çok fazla tekrar vardı. Etkilendiğim kısımlardan biraz önbilgi verecek olursam hayatımız boyunca zihnimizin bize çizdiği şemalar içinde hapsoluyoruz ve değişim için bilinç farkındalık şart. Eğitim bilimleri dersinde fazlasıyla işlediğimiz konular aslında. Yeni bir değişim sürecine başlayacaklar için iyi olsa da zaten bu farkındalık düzeyinde olanlar için pekte matah bir kitap sayılmaz.
Son 50 sayfasını sıkılıp okumadığımı itiraf edeyim. İlk defa bir kitabı tamamlamadan yorum yaptım ama bazı kitaplara başlayamam (Tutunamayanlar, bülbülü öldürmek) bu da bitirmeyeceğim kitaplar arasına girdi
Hüsnü Arkan'ın dediği gibi çıkmaz bir yoldaysak yol ne kadar güzel olursa olsun yeniden bir rota çizip yeniden başlamalı