Puan vermedi·160 syf.··
2017 4. kitabı
Bu kitab gerçekten çok güzel bir kitap .Kitabın bazı yerlerinde ağlayacak gibi oldum.2 kere okudum ve hiç bıkmadım .Ama Fadişe ve annesine çok üzüldüm
FadişGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 20213,138 okunma
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.