Yazarın uzun süredir okumak istediğim ancak yeni okuyabildiğim ilk kitabı. Bir çırpıda okunup bitirilebilen ve bittiğinde buruk bir tebessüm bırakabilen bir kitap bence. Aşk uğruna pek çok zorluğa göğüs germiş iki sevdalının kendilerine herkesten uzak bir hayat kurması ile başlayan bu hikayede, küçük çocuğu ile bir başına kalan babanın hayat mücadelesini konu ediniyor. Genel olarak zorluklar, dertler, karşılıksız sevdalar, insanların kötülükleri üzerinde durulsa da doğruluktan, mertlikten ve cesaretten de sık sık bahsediliyor bu kısacık kitapta. İyi ki okumuşum dediğim bir kitap oldu, eğer okumadıysanız hiç ertelemeden başlayın derim.