·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2022 21:52 Her olay kendi bünyesinde değerlendirilir. Bir insan sadece bir davranışı ile okunmaz. Bir kitabı anlamak istiyorsanız bütün sayfalarına bakmamız gerektiği gibi bir insanı da okumak istiyorsanız hayatının büyün evrelerine bakmamız lazım. Ev, iş, araba, yeme alışkanlıkları, giyim tarzı, çocuklarının davranışı, eşinin ahlakı, vs, vs.
Bu kitabı bu bakış açısı ile oludum. Hayata dair çok ip ucu var…
Emek verilmiş bir eser…