Zülfü Livaneli'ye bu kitabı yakıştıramadım. Bir deniz hikayesi, deniz insanları böyle anlatılabilir elbette ama Zülfü Livaneli böyle anlatmamalı. Belki de çok beklentiye girdim. Çerezlik bir film gibiydi. Bana ne kattı derseniz HİÇBİR ŞEY. Okunmaz mı derseniz, hayır okunabilir... Böyle kafa karıştırıcı. Şunu söyleyim, bir Huzursuzluk veya Serenad değil...
Ek bilgi olarak şunu söylemeden geçemeyeceğim bir daha asla çiftlik balığı özellikle çupra ve levrek yemeyeceğim...