·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2022 02:36 Saat şu an gece 2:30 kitabı bitirdim. İçimde hem hüzün var hem sevinç. Hüzünlüyüm çünkü bana hayat ve insan duyguları hakkında çok şey öğreten bir kitap bitti. Sevinçliyim çünkü Nalan sonunda kendine hak ettiği değeri verdi. Bu kitabı herkes mutlaka okumalı çünkü bu kitap insana her şeyden önce kendi duygularını sorgulatıyor. Acaba o karakter yerinde ben olsaydım ne yapardım diyorsunuz kendinize. Ve belki de kendinizi hiç tanımadığınızı öğreniyorsunuz ve yine bu kitap sayesinde kendi duygularınızı tanıyorsunuz. Seçim yapmak bazen zor olabilir Hayri karakteri de çok zorlandı ve o zorluğun arasında heba etti kendini. Biz burada bundan ders çıkarıyoruz işte. Tabi anlamak isteyen, öğrenmek isteyene! Psikolojiye ilgi duyan biri olarak bu kitap bana çok iyi geldi. Eğer sizde psikolojiye ilgi duyuyorsanız mutlaka bu kitabı okumalısınız. Hepinize mutlu bir hayat diliyorum buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim hoşçakalın.