buruk bir kitap
8/10
·56 syf.··
Beğendi
·
2022 29. kitabı
Öncelikle ben karakterlerin ilişkilerini çok sağlıksız olduğunu düşünüyordum okurken. Ancak zaten olay o ilişki değil. Emin olmamakla birlikte sanırım bu zweig in son eserlerinden çünkü dili o kadar başarılı, akıcı, yumuşak ki insanı kitaba hapsediyor. En azından beni etti. Çok kısa çok keyifli. Kendinizi farklı hissettiğiniz günlerin birinde kahve ile akacak bir kitaptı. Ben çok beğendim. Önerimdir. İyi okumalar.
Aşk
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma
·
118 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.