·282 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2022 13:53 Nora adında bir kadının başlangıçta hayatında başarmaya yakın olduğu çoğu şeyi aslında istediğim bu değildi diyerek yarıda bırakması daha sonra kendini her anlamda yetersiz hissetmesi ve geçmişe duyduğu pişmanlıklar anlatılıyor. Pişmanlıklarından oluşan kitapların olduğu bir kütüphanede pişman olduğu, özlem duyduğu hayatlara giderek Pişmanlıklarından kurtuluyor olması çok güzel fakat böyle bir kütüphaneden sürekli farklı hayatlara gidip gelmesini sağlayan bir sistemin ve gerçek hayatta da yanında olan oradaki kütüphaneci kadının oraya nereden geldiğinin kaynağı belli değil. Kitapta bir çeşit algı olduğu söyleniyor ama yeterli değil. Yine de yaşamak istemeyen bir kadının bu kütüphaneden sürekli farklı hayatlara giderek, Pişmanlıklarından kurtularak hayatın yaşamaya değer olduğuna karar vermesi, hayatta herşeyin çok başarılı olmak olmadığını anlayıp, küçük şeylerle büyük mutluluklar yaşaması güzel bir duygu.