Öncelikle
Yazarı tebrik ediyorum..
Verdiği hayat mücadelesini anlatıyor.. Hayatı ne kadar zor olursa olsun..ne kadar zaman zaman olumsuz düşüncelere kapılarsa kapılsın hep bir şekilde toparlandı...
Her yaşta okunabilecek bir kitap, okuyan herkesin hayata bakış açısı değişir...
Herkese tavsiye ediyorum