Puan vermedi·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2022 00:19 Ahmet Ümit konuları bazen gereğinden fazla uzatıyor. Bu kitabı okuduğumda bunu daha iyi Anladim. Kitap güzel, şaşırtıyor yine evet ama öyle çok mitolojik karakter var ki akılda kalıcı olması çok zor. Tarih , mitoloji , cinayet iç-içe güzel bir kitap. Almanya' da yasayan Türklerden ve onların çektiği sıkıntılardan bahsetmesi de güzel. Ama yine de mitolojide biraz kafa karıştırmış diyebilirim.