·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2017 13:27 stephen kıng yine o maceracı tarzıyla büyülüyor bizi insan psikolojisinin değişken olduğunu tüm sertliğiyle hatırlatırcasına vuruyor yüzümüze... öyleki bazen kendinizi bir kkatile hak verirken bile bulabiliyorsunuz...................sadece kitabı okurken değil kitabı bitirdikten sonra da beyniniz devam ediyor okuduklarınızı sindirmeye..ayrıca insanların hedeflerini gerçekleştirmek uğruna nelerden vazgeçebileceğini tüm çıplaklığıyla karşımızda sergiliyor kıng.... açıkçası bir kitap manyağı olarak bitirdikten sonra bittiği için ağladığım kitaplardan biri ....................................