·56 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2022 14:31 Normalde Bulgakov'u çok severim. Usta ve Margarita baş ucu kitaplarımdan biridir fakat bu defa adını kitaba veren ilk hikaye ""Kaybolmuş Bir Göz" dışındaki diğer iki hikayeti anlayamadım... Sanki bir eserin ortasından alınıp kitaba eklendikleri için kurgunun içine giremedim gibi. Son hikaye olan "Ayın Üçüncü Gecesinde" ile verilmek istenen mesaja dair hiçbir fikrim yok...
Belki Can yayınları bu seriyi oluşturmak için bu hikayeleri by şekilde bir araya getirdi belki de benim algımın düşük olduğu bir zamana denk geldi bilemiyorum. Usta'yı 2 yıldızla değerlendirmek haddime değil, bu yüzden verdiğim yıldızlar kendime deyip susuyorum.