Bu alem geçmiş kendinden. Ne gelir elden?
Terkedilmişsen, sevilmiyorsan, yalnızsan, sevecek kimsen yoksa, dünyadaki en korkunç şey başına gelmiş demektir. Dibi gördün. Üstelik hala hayattasın...
Sayfa 174·Kitabı okudu
1K
·
99 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.