·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2017 00:00 Bu kitabı da bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. Varsa da bu sayede öğrenir umarım. Kitapta çoğu kişi ağlamış ama nedense ben ağlamadım. Kitap güzeldi. Kitabı okuduktan sonra filmini de izleyin. Kitabı beğeniyseniz filmi de beğenirsiniz diye düşünüyorum.