İletişimin aslında hayatımızın en önemli faktörü olmasıyla beraber, aileden kaynaklı eksikliklerin çocuklarda ortaya çıkardığı sorunları olabildiğince anlaşır şekilde okuyucuya aktarmış bir kitap.
Nurdoğan hocamın en sevdiğim yanı olan kendi hayatından alıntılar ekleyerek konuyu açıklaması bu eserde de yerini bulmuş. Sohbet havasıyla yazılmış eserde birebir hayatın içinden örnekler olduğu için okuduktan hemen sonra kendi yaşamımıza uygulayabiliyoruz. Her eserinde olduğu gibi heybeniz dolu ayrılıyorsunuz kitaptan...
İletişim bilincine sahip olmak tecrübelerden geçer ve hayat çokça tecrübe edinmek için olabildiğince kısa. O yüzden güvendiğimiz bir elin tecrübelerini okuyarak, okutarak yaşamımızı daha anlaşılır hale getirebiliriz. İletişim alanında kendini geliştirmek, kusurlarını görmek için can atan herkesin okumasını tavsiye ederim.
Nurdoğan Arkış