10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2022 47. kitabı
Okuduğum en güzel kitaplardan birisiydi. İlk ona rahat girer. Elimde yüz puan olsa hepsini verirdim o kadar çok sevdim. Ahh Desmond Flynn diyorum başka da bir şey demiyorum. Sevdiğim bütün erkek karakterlerin pabuçları dama atıldı vallahi. Neyse sakin olmam gerek amaa olamıyorum. Öncelikle kitaba başlarken biraz ön yargı ile başladım. Nedense sevmeyeceğimi düşünüyordum. Ancak ilk bölümü okuduktan sonra kitap resmen su gibi akıp gitti ama ben bu arada ağladım, sevindim, güldüm, üzüldüm, heyecanlandım her biçime girdim yani. Karakterleri, kurgusu, anlatımı, dünyası çok güzeldi. Romantizmi ağır basan bir fantastikti ve buna gerçekten ihtiyacım vardı. Sonunu da çok beğendim. İkinci kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Kitabı bitirince hemen Martı Yayınlarına mesaj attım, ikinci kitap ne zaman gelecek diye ve eylülde geliyormuşş, ayy bayılacağım galiba. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum. Bu aradaa ben kitabı Alexandre Desplat'ın Lily's Theme'ini dinleyerek okudum ve bazı yerlerde de Ashley Serena My Jolly Sailor Bold'u dinledim. Müthiş bir deneyimdi. Önerilir. Çok sevgilerimle..
Fantastik
RapsodiLaura Thalassa · Martı Yayınları · 20221,725 okunma
··
2.942 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İncelemene daha fazla katılamazdım... Gerçekten her duyguyu yaşatan, su gibi akıp giden çok güzel bir kitaptı. Eylülde ikinci kitabının geleceğini bilmiyordum, şimdi senden öğrendim ve bu haber sayesinde günüm çok güzel başlamış olduu 💖💖
•İpek•
Gönderi Sahibi
Çok mutlu oldumm yaa hep güzel haberler al İnşaAllah 💝