·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2014 00:00 Kitapta Afganistan'da rus işgali ve bu işgal sırasında yaşamaya çalışan genç bir kızın gözünden o zmanın şartları anlatılmaktadır. Şimdi pekde farklı olmadığını düşünüyorum.İnsanı gerçekten derinden etkileyen bir kitap.Khaled Hosseini yapmış gerçekten iyi betimlemeler ve savaşı gözümüzde canlardımamızı sağlamış