Çarpık hayatları çarpıcı şekilde anlatmayı seven yazarımız okuduğum son kitabıdır. Diğer iki kitabı okuduktan sonra beklenti daha da büyük oluyor ancak beni çok sardığını söyleyemeyecegim.Çünkü diğer kitapları o kadar iyi ki sanki bu kitap biraz gölgede kalmış gibi