Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2022 04:15 Ben genel olarak kitabı beğendim sürükleyici bir konusu vardı. Gizem ve aşk bir aradaydı, suç ve polisiye romanı okur gibi hissettim zaman zaman ama sonlara doğru biraz sıkıldım bu gece bitirmeye yemin ettiğim için de olabilir tabii:)hikayenin mutlu sonla bitmesine sevindim en azından benim gözümden mutlu bir sondu. Operadaki Hayalet(Erik) ,küçücük bir sevgi kırıntısı ile aşkından vazgeçebildi bu kadarı ile kim yetinebilirdi üstelik hiç sevilmemişken. Erik, Christine'i niye seviyordu veya seviyor muydu ?Alakası olduğunu düşünmüyorum ama Christine'nin ona bakmaya dayanacak ve hatta onu öpecek kadar yumuşak bir kalbi olduğunu hissetmiş ve görmüştü işte tam bu sebepten Christine 'nin peşini bırakmamıştı.