Daha kaç kez şu okuma listeme ihanet edip farklı bir kitabı elime alıcam bilmiyorum ama söz konusu şiir kitabıysa bu tip kurallara uyamıyorum. Hele ki bu kişi Ahmet Telli ise. Gerçi Şükrü Erbaş da var ama onu şuan bilinç altıma hatırlatmasam iyi olacak. Yoksa hevesime yenik düşüp bir şiir kitabına daha başlayacağım.
"Ama bırak şimdi
biraz daha zayıfladığımı
ve solgun olduğumu
Bana kitaplardan söz et."
Her yeni bir şiir kitabına başladığımda nefes aldığımı hissediyorum. O an kafamın içinde Every Grinko'lar, Mark Eliyahu'lar sahne alıyor. Tabiki kalbimin bana hissettirdiklerini de unutmayalım. Özellikle de böylesine başarılı şairleri okumak bana daha iyi geliyor diyebilirim.
"Ve şimdi acı bir gülüşle
durup anlatıyorsam bütün bunları
duyulsun bir çığlığın dehşeti
acının hesabı sorulsun diyedir."
Acısını acıyla karşılık verebildiğim,
sevincine ortak olup sevinebildiğim,
öfkesine kurban gittiğinde yanında suç ortağı olduğum bir şair Ahmet Telli
Ve sadece onu okuyanlar anlar beni,
ve sadece kalp gözüyle okuyan hisseder onun şiirlerini...