4/10
·72 syf.··
2022 19. kitabı
Alırken heyecanla ve daha yüksek bir beklenti ile aldığım bir eser idi. Yazar dönemin işçi sınıfı ve de işçi sınıfından daha aşağı olan sosyal yaşantı ve yaşam kalitelerini göz önüne sermekle birlikte, eleştirilerinde ne yazık ki kullandığı argümanlar zannımca çokta yerinde değil. Bir konuda haklı olmak hak iken yanlış argumanlar ile mübalağa ile hak davasında bulunmak kişiyi nahak edebiliyor. Okumamış olsaydım birşey kaybetmiş olmayacaktım. Bu arada yazar Karl Marx ın damadı :)
Edebiyat
Tembellik HakkıPaul Lafargue · Kırmızı Kedi · 201913,3bin okunma
·
260 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.