·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Temmuz 2022 00:00 9.5/10
5/5
Her kitabın olumsuz yanını yorumluyorum hep bu incelememde öyle ama olumsuz yazdıklarım dışında mü-kem-meldiiii!!!!!!!!
İlk iki kitabı ilk çıktıkları zaman okumuştum üçüncü kitabı da heyecanla bekliyordum.
Amenta'nın sonunda Ayliz tanrıça olmuştu. Ben Aylizin tanrıçalık haberinin nasıl karşılanacağını çok merak ediyordum.
****SPOİLER****
Kitap boyunca Ayliz'e resmen hayran kaldım tam bir güçlü kadın karakterdi. Kitap boyunca Ayliz'in kimseye güvenmemesi ve Ayliz'in kurduğu dostluklar gayet iyiydi olacak olan savaş için gayet doğru kişileri yanına çekmeye başlamışken kitabın son sayfalarına doğru kendimi yerden yere attım 'Ayliz nolur güvenme' diyerek. Ama ama ama Ayliz ne yaptı gitti önce Neftis'e güvendi sonrasındaysa daha önce hiç tanışmadığı Hemsut'a güvendi. Anlayacağınız sonunda biraz çıldırtıyor ama güzel kitaptı