Puan vermedi·340 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2022 01:08 Kitabın ilk üçte birlik kısmı siyasi anlatimlardan dolayi keyifli değildi. Savaş sırasında yapılan zorbaliklari detayli bir sekilde anlatması bu kitabı yakın çevreme onermemi engelledi. Bazi yaş gruplarının bunu okumasını istemem ve yazarın da her yastan okuyucusunun oldugunu düşünerek vahşeti detaylandirmaktan kacinmasini dilerdim. Tüm savaslarin kaynagini din olarak tanimlamasini cirkin buldum. Savaslarin kaynaklarindan biri de "insanlarin kendi urettikleri tanrilari ve o tanrilarin oluşturdukları din" oldugunu yazarimiz da bilmesine rağmen lüzumsuz cumlelerini kitaba sigdirdigini da fark ediyoruz. Başarılı, ön hazırlık yapılmış bir kitap, hassas biri iseniz bir sure savaşın vahseti, ilkellik boyutu gözünüzün onunde canlanacaktir!