Puan vermedi·80 syf.··
2022 30. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ağustos 2022 07:35
Herkese selam. Bir kitabı okuduktan sonra yaşamanın nasıl güzel bir şey olduğunu idrak ettiniz mi? Yaşamanın en ince detayına kadar düşünülmüş bir kitap okudum dün gece, sabaha karşı bitirdim; ve döndüm kendime dedim ki: farkında olmam lazım , toparlanmam lazım , çünkü Senecanın da dediği gibi beni sadece ben kurtarırım , ben iyi edebilirim. Bu kitap bana daha 19 yaşında olmama rağmen , 60 yaşında nasıl düşüneceğimi , nasıl hayata bakacağımı düşündürdü. Kitabın bana öğrettiği bir güzel şey ise hayatı dolu dolu yaşamam gerektiği , güzel şeyler yaşamaya çabalamam gerektiği. Çok güzel bir kitaptı, nerdeyse her sayfasında bir cümlenin altını çizdim. İyi hissediyordum kitabı okurken, daha dinamik , yarınlara daha mutlu kalkabilecek gibi...
Felsefe-Düşünce
Mutlu Yaşam Üzerine – Yaşamın Kısalığı ÜzerineSeneca · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202514,6bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.