Merhaba İnce Memed, kitaplığımda çok bekleyenlerden olmuştu,hep o uygun zamanı beklemiştim... Kendi yöremi bu şekilde okumak hoşuma gitti. Kimi yerlerde de sıktı. Genel anlamda beğendiğim bir eser oldu şimdi sıra 2. de. Çok fazla karakter olması bir yerde düşündürüyor acaba bu kimdi, hangisiydi diye. Onun da çözümünü şu şekilde buldum her karakterin adını not alıp, karakteri hatırlatacak kısa tanımlamalar yaptım. Bu şekilde okuma çok daha güzel oldu tavsiye ederim.