Merhaba dostlar
Çok uzun zamandır kitaplığımda bekleyen Vakıf'ı, Okuyan kadinlar kulubu #birharfbirkitap vesilesiyle okudum.
Bilimkurgu kitaplarını çok severim. Isaac Asimov da bu türün duayenlerindendir. Fakat bu kitap bana pek hitap etmedi. Belki yakın zaman önce Dune serisini okuduğum için olabilir. Çünkü burada da muazzam bir galaktik imparatorluğun çöküşü, yaratılan bir din gibi konular işleniyor. Yalnız bu kitapta zaman çok daha hızlı akıyor. Öyle ki kitabın sonuna kadar dayanan karakter yok. Ayrıca Dune'un etkileyici bir felsefesi vardı, bu hikâye bana daha mekanik geldi.
Merakımı gidermiş oldum ama devam kitaplarını okumayı düşünmüyorum.
Sevgiyle kalın
.